SORRY BABY I AM LESBIAN (publikováno v Cosmogirl)

13.10.2008 10:49

Petra (24) je mladá sexy žena, za kterou se otočí nejeden muž. S úsměvem ale všechny své ctitele odmítá se slovy "sorry, jsem na holky". Jaké to je žít jako lesba?

"První lesbický impuls u mě proběhl někdy v 7. třídě, když jsme se zkoušely s kámoškou líbat, abychom věděly, jaké to je. Líbilo se mi to, bylo to příjemnější než s klukem. Ale tehdy jsem to neřešila. Zlom přišel v sedmnácti letech. Měla jsem kamarádku, trávily jsme spolu hodně času. Řešila jsem v sobě citové zmatky. Nejspíš už mi podvědomě docházelo, že se mi líbí holky, ale v té době se o tom moc nemluvilo, takže jsem si to nepřipouštěla. S kámoškou jsme se jednou opily, a já se jí na férovku zeptala, jestli se někdy líbala s holkou. Řekla, že ne, ale prý by to chtěla zkusit... Nějak se to zvrtlo a skončily jsme v posteli. Bylo to hodně citové, ale nakonec jsme se shodly, že zůstaneme kamarádky."

Coming out
"V 21 letech už mi bylo jasné, že jsem homosexuální, a rozhodla se vyjít s tím na povrch - tedy učinit svůj 'coming out'. Sama se sebou jsem byla smířená, přišlo mi normální, že mě přitahují holky, spíš jsem řešila reakci okolí. Tak nejdřív došlo na přiznání přátelům, o kterých jsem věděla, že nemají na homosexualitu negativní pohled. Reakce byly fajn, nikdo se ke mně naštěstí neotočil zády. Když jsem se rozhodla 'přiznat' mámě, pozvala jsem ji poprvé v životě na kafe. "Hele, mami, musím ti něco říct. Ale slib mi, že na mě nebudeš křičet," řekla jsem jí. Byla dost překvapená. Ptala se mě, jak je to možné, když to nikdo z rodiny nemá'. Tak jsem jí vysvětlila, že homosexualita není nemoc:-). Hrozně se mi ulevilo, když mi pak máma pověděla, že mě má rád takovou, jaká jsem."

Jak sbalit holku
"Na ulici holky zásadně neoslovuju. Většinou to řeším formou seznamky na internetu. Když se s dotyčnou vzájemně 'oťukám', pozvu ji na kafe. Mám ale dvě podmínky: musí mi poslat fotku a taky jí předtím ještě zavolám. Dřív se mi totiž dvakrát stalo, že na schůzku místo holky přišel chlap! Konkrétní recept, jak ji sbalit, nemám. Jsem hodně ukecaná, nemám problém s komunikací, takže možná tím dokážu člověka okouzlit. A taky sázím na to, že mají lidi slabost pro moje oči:-). Schůzka se slečnou probíhá stejně jako u heterosexuálů. Buď přeskočí jiskra a nebo ne. Líbí se mi holky ženského typu, ne žádný babochlap:-), s delšími vlasy a nejlíp vyšší než já. Takové moje 'idoly' jsou Angelina Jolie nebo Sharon Stone. Odradí mě, když se na mě dotyčná lepí jako klíště a hned na první schůzce mi linkuje život na dva roky dopředu. Celkově si myslím, že není problém najít holku, mnohem těžší je zamilovat se. Proto tolik holek sklouzává k promiskuitě, hledá přítelkyni v klubech. Chodím taky do klubů. Bavit se, ne balit:-). Měla jsem i vztah na jednu noc, někdy se to tak přihodí, že člověk ulítne... Jinak co se týče počtu holek, se kterýma jsem spala, tak dvacítku to nepřekročilo, ale pod deset to taky není. Víc neprozradím! Hodně chlapů se mě ptá, čím je pro mě sex s holkou zajímavější. Řekla bych, že milování s holkou je citovější, jde o vzájemné uspokojení. Přijde mi, že kluk do holky jen tak buší, kdežto my už přesně víme, kam sáhnout. Někdy mám náladu mazlit se, jindy chci divoký sex. Ženské tělo je přitažlivější než mužské, máme víc co zkoumat. Plány do budoucna? Chtěla bych dlouhodobý vztah, mít děti... Asi pak budu muset požádat nějakého dobrého kamaráda...
 

—————

Zpět